Jsme jedna z mála realitních kanceláří v Česku, která při prodeji využívá moderní marketingové nástroje.
Díky tomu, že je naše realitně-marketingová práce inovativní a přináší našim klientům opravdové výsledky, vnímají nás ostatní realitní kanceláře jako průkopníky v realitním marketingu.
Homestaging, aneb příprava nemovitosti na prodej
Připravíme vaši nemovitost na prodej tak, abychom
ji dokázali prodat za víc peněz a rychleji
Je to stejné, jako když se rozhodnete prodat své auto. Před prodejem dáte vůz do servisu, pořádně ho vyčistíte a možná zakryjete některé lehké nedostatky. Chcete přeci prodat za co nejvíc! A stejně tak musíte postupovat vy nebo váš makléř před prodejem vaší nemovitosti. Cíl je přece stejný: zvýšit prodejní cenu! Pokud to pro vás váš realitní makléř neudělá, připravuje vás vědomě o peníze! U nás je příprava nemovitosti před prodejem standard. Podívejte se na fotky nemovitosti PŘED a PO.
Proč nechceme prodávat nemovitosti bez profesionální přípravy před prodejem?
vyšší cena než bez profesionálního homestagingu
s homestagingem prodáme v průměru nemovitost o 25 dnů rychleji
Standardní cena homestagingu se pohybuje mezi 7 000 – 30 000 Kč. Naši makléři vám ale tuto službu nabídnou v rámci své provize zcela zdarma.
Máme změřeno, že díky homestagingu a profesionálním fotografiím zvládneme prodat nemovitost nejen rychleji, ale i o 7-13 % dráž.
Naši makléři zvládnou připravit na prodej i nemovitosti, ve kterých se stále bydlí. Neváhejte si vybrat jednoho z našich makléřů a řešit s ním svou nemovitost individuálně.
Virtuální staging jako marketingový nástroj budoucnosti
Jsou situace, kdy není možné nemovitost vybavit před prodejem nábytkem a udělat homestaging. I s tím si ale umíme poradit. Naše nejnovější služba se jmenuje virtuální staging a jde vlastně o zákres budoucího stavu přímo do reálné fotografie, posuďte sami.
Díky virtuálnímu stagingu dokážeme ukázat budoucí potenciál nemovitosti
Pokud byste si tuto službu objednávali přímo u architektů, zaplatíte cca 3 000 – 6 000 Kč za každou jednu fotku. Naši makléři vám ale tuto službu poskytnou v rámci své provize zcela zdarma.
Maximálně do týdne od podpisu smlouvy o zprostředkování.
Ano, zvládneme!
Jaký byl výsledek?
rodinný dům
příprava virtuálního stagingu
vizualizace využitá i v promo videu nemovitosti
relevantní zájemce a pozdější kupec již v 1. den prohlídek
Videoprohlídka
Fotka vydá sice za tisíc slov, ale jen video je nositelem příběhu a emocí
Jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů při prodeji nemovitosti je bezesporu videoprohlídka. Video je oproti fotce nositelem příběhu a emocí. Jak dobře víte, právě emoce jsou kolikrát to, co dělí prodanou nemovitost od té neprodané. Díky videu si zájemce naprosto realisticky dokáže představit, jak daný byt či dům vypadá a jak se v něm nejspíš i žije. Lépe se propojí s danou nemovitostí a také pochopí, že tolik práce může být vynaloženo jen pro kvalitní nemovitost!
Proč využíváme při prodeji nemovitosti video?
Kvalitně natočené video s hodnotným obsahem může:
zvednout zájem a udržet pozornost
z 50 vteřin zvýšit průměrný čas, který na webu člověk stráví, pokud obsahuje video
zvýšit šanci, že se dobře optimalizovaný web zobrazí na první stránce Google vyhledávače
Inzerce
Vaši nemovitost budeme inzerovat na všech důležitých realitních portálech:
www.sreality.cz
www.reality.idnes.cz
www.realitymix.cz
www.eurobydleni.cz
Ale to není vše. Vaše nemovitost dostane prostor na dalších více než 10 realitních portálech, u kterých víme, že se to vyplatí. Pokud byste svou nemovitost inzerovali jen na jednom z těchto portálů, dobrovolně byste se ochudili o možnost prodat ji za co nejvyšší možnou cenu.
Platí zde totiž jednoduchá matematika: čím víc, tím líp!
Samozřejmostí je inzerce na všech důležitých realitních portálech
Facebook a Instagram marketing
Facebook a instagram marketing jako účinný nástroj, jak dostat vaši nemovitost k ještě více potenciálním kupujícím
Placenou reklamu na Facebooku a Instagramu pravidelně využíváme už několik let. Opět z jednoho prostého důvodu: počet lidí, kteří chodí na realitní portály je omezený! Díky pochopení kdo je ideální zákazník pro koupi vaší nemovitosti a správně nastavenému cílení, dokážeme reklamu s vaší nemovitostí dostat mezi daleko více potenciálních kupujících.
Jak na to jdeme?
Vezměme si například realitní investory – tedy lidi, kteří mají peníze, kteří chtějí koupit, ale nechodí každý den na www.sreality.cz, www.bezrealitky.cz, nebo hledají díky zadaným filtrům např. 2+KK na Vinohradech, ale váš byt je 2+1 ve Vršovicích, tzn. rozdíl jen minimální.
Díky placené Facebook a Instagram reklamě dokážeme takové klienty najít a nabídnout jim efektivní on-line cestou vaši nemovitost. Ano, opravdu to funguje a umíme to hodně dobře. Spolupracujeme totiž s těmi nejlepšími experty na placenou reklamu v ČR a i díky tomu dokážeme prodávat nemovitosti našich klientů lépe, než naše konkurence.
Za 5 000 Kč dokážeme dostat nemovitosti mezi cca. 100 000 zákazníků.
Unikátní web
Byli jsme jedni z prvních, kteří v Česku začali pro prodej nemovitosti využívat unikátní webové stránky, na kterých najdou zájemci daleko více informací, než na běžných realitních portálech (více fotografií, virtuální prohlídku ne- movitosti, odkazy ke stažení apod.).
Unikátní webová stránka pro prodej vaší nemovitosti
V čem je to kouzlo?
Na tyto stránky směřujeme veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy z Googlu a Seznamu.
Proto se o vaší nemovitosti dozví:
zájemců, než z běžné inzerce na realitních portálech.
3D virtuální prohlídka
Díky 3D virtuální prohlídce dokážeme prodávat nemovitosti i na dálku a v jakékoliv době!
Virtuální prohlídka je nedílnou součástí našeho realitně-marketingového mixu. Virtuální prohlídku nemovitosti ocení zejména zahraniční investoři a lidé, kteří bydlí daleko od prodávané nemovitosti. Osvědčila se nám také v období nouzového stavu (COVID-19). I v této situaci měli naši klienti díky virtuálním prohlídkám možnost prohlédnout si nemovitost a nic přitom neohrozilo jejich zdraví.
Díky tomuto unikátnímu modernímu nástroji si může každý z pohodlí svého domova prodávanou nemovitost projít a rozhodnout se, zda navštíví nemovitost později i osobně. Je to obrovská časová úspora a nezatěžujeme tak vás prodávající zbytečnými prohlídkami s tzv. zájemci „turisty“.
Proč by měla být součástí každého inzerátu i virtuální prohlídka?
V dnešní COVID době je to nástroj, který eliminuje zbytečné prohlídky a chrání zdraví a bezpečnost našich klientů.
Na osobní prohlídky jdeme už jen s těmi zájemci, kteří si nemovitost virtuálně prošli a mají o koupi reálný zájem. Nejsou to tzv. „realitní turisti“.
Cena se liší podle velikosti nemovitosti. Průměrná cena je ale od 4 500 Kč – 10 000 Kč. V rámci naší provize máte ale tento efektivní marketingový nástroj zcela zdarma.
I s tím si naši realitní makléři umí poradit.
Kontakt
Máte zájem o naše profesionální realitní služby?
Vyplňte tento formulář a jeden z našich realitních makléřů se vám do 24 hod. ozve