Přeskočit na obsah
VIZUALIZACE, JAKO NÁSTROJ PROFESIONÁLNÍHO REALITNÍHO MAKLÉŘE PRO PRODEJ ZA VYŠŠÍ CENU

Vizualizace, jako nástroj profesionálního realitního makléře pro prodej za vyšší cenu

Marketing

Určitě se shodneme na tom, že pokud je vaším cílem prodat nemovitost za co nejvíc peněz, je třeba udělat pro prodej maximum.

Co když ale prostě není možné v nemovitosti realizovat homestaging?

Co když je prodávaná nemovitost ve stavu před rekonstrukcí a na rekonstrukci není čas, nebo nezbývají peníze?

Co když si klienti nedokáží představit, jak by na stavebním pozemku mohl rodinný dům vypadat?

Co když…, co když…, co když…

Pro profesionálního realitního makléře Keller Williams tohle není žádná překážka! Ba naopak, je to příležitost, ukázat vám přidanou hodnotu naší realitní služby. Když nejsou rekonstrukce, nebo alespoň homestaging nemovitosti před prodejem možné, přichází na řadu vizualizace, nebo virtuální homestaging, který je realisticky zakreslen přimo do fotografií.

Díky těmto marketingovým vymoženostem dosahují naši realitní makléři vynikajicích výsledků při prodeji jakékoliv nemovitosti.

Posuďte sami!

Virtuální staging kuchyně v rodinném domě na Praze 10

Stav před Stav po

Vizualizace ložnice bytu před rekonstrukcí v Pardubicích

Stav před Stav po

Virtuální staging dětského pokoje u prodeje bytu 4+KK v Nehvizdech

Stav před Stav po

Vizualizace dvou rodinných domů na stavebním pozemku u Jihlavy

Stav před Stav po
Stav před Stav po

Vizualizace bytu 3+1 na Praze 5 – Smíchov

Stav před Stav po

Pokud vás tento příspěvek zaujal a stejně jako my věříte, že kvalitně odvedená práce a marketing, dokáží prodat nemovitost rychleji a za víc peněz, vyberte si makléře ve své lokalitě a kontaktujte ho. Nebudete litovat!

Autor článku

BC. Martin Tesárek

BC. Martin Tesárek

realitní makléř, investor a regionální ředitel Keller Williams Czech Republic